söndag 24 juli 2011

Hej sadel del ll

San Marco- sadeln fick ge sig. Hur än jag fixade och trixade blev det aldrig bra och slutade alltid med att jag gick känningar i båda knäna. Så i fredags efter dagens pass så slängde jag på fizik:en igen.


Har även tänk om lite, funderar på om det kan vara att de cykelbyxor som jag använder kan ha gjort sitt / har dålig dämpning? En översyn är verkligen på sin plats! Ska redan idag ta en titt på stadens sortiment, på den ända cykelbutiken som har öppet en söndag. Sportson. Inte mitt förstaval men jag ska ju bara ta mig en titt på utbudet.

Eftersom jag även kör med mitt vinterbakhjul just nu så passade jag att slänga på slicks när jag ändå pillade med sadeln.



Nu är det snart dags att äta sig mätt på Linköpings grymmaste kakbuffé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar